2016. november 21., hétfő

Szülinaaaap!

Villaiiins, szülinaposak vagyuuuuunk!!!
Pontosan egy éve nyitotta meg a kapuit ez a történet, akkor még rémes(nek sem nevezhető) design-nal. Nos, ebben Papp Fruzsinak tartozom hálával, hogy segített a blognak megfelelő köntösbe bújni. Köszönöm szépen <3
Akkor még azt sem tudtam, mi fán terem a trailer, és most négy is van. De ebből csak hármat említenék meg, lévén egyet én csináltam :"D A fő-fő zsenialitás pedig drága Zsazsim munkája, nagyon-nagyon szeretlek, ugye tudod? :3
Aztán itt vannak a kritikák, Nevra, Peetagey és a többiek, Zsazsi apró észrevételei - ugye, blogspot? Az a betűméret még mindig nem megy -, amikkel segítettétek a történetet.
És természetesen Ti, ddrága Olvasóim... Bár csendeskék vagytok, néha hallattok magatokról, és tudom, hogy itt vagytok, gyertek egy virtuális ölelésre! Köszönöm, hogy olvastátok Floyd és Lu történetét, és arra kérlek titeket, tartsatok még velem három utolsó kalandra a közeljövőben.

Most pedig...


... koccintsunk!
Éljen sokáig a Célkeresztben ^~^

Végül pedig itt lenne az a bizonyos "extrrrranemtommi", ahol hat percig nézhetitek a hülye fejem meg a röhejes FX-eket, ahogy megválaszolom a kérdéseket. Van benne néhány magyarázat, pár közérdekű közlemény, mindenesetre remélem, tetszeni fog Nektek!
Fúú. Na lássuk.

Második felvonás

Még egyszer haaatalmas köszönet Nektek, vigyázzatok magatokra, és gondoljatok ma Lu-ra és Floydra! Még 23 óra 20 percig Szülinap van... Igen, kicsit sokáig vagyok fent. Na nembaaj.
Azt hiszem, minden mást elmondtam a videóban, szóval csak megszórlak titeket konfettivel, yeeey! *×*×*

Pussz: Babu

*×+**×+!++×*×+*++×* 
^ ez most itt konfetti ^

5 megjegyzés:

  1. Drága Babu!
    Bár nem sokat voltam jelen az egy év alatt, mégis boldog blogszülinapot kívánok neked! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koöszönöm szépen :3
      *a blogszülinap tiszteletére hullafáradtan fekszik a padlón, és csak most lesz ideje tanulni*

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Boldoooog születésnapot!
    http://kepkezelo.com/images/ttrfc3rbn9m4thgn81pb.jpg
    http://kepkezelo.com/images/ofhdysijke465ps924i7.jpg
    Ígérem, holnap scannelve is elküldöm a képet :3
    Úgy siettem, hogy még aláírni is elfelejtettem :"3
    /A képen Floyd, mögötte Lullaby, aki szereti, meg is akarja ölni és nincs is ott (nem lehetnek együtt) :D

    üdv, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
  3. Először is: köszönööm, és másodszor --- is köszönöm :D Nagyon tetszik a rajz, a kis magyarázat meg milyen költői már! Ott is van meg nem is. Most ettől megint elszomorodtam a történet végén. A vicc az hogy én sírok. De majd nézegetem a rajzod :3

    VálaszTörlés